marți, 17 februarie 2009

Sa beau lapte....sau nu




In cazul in care nu se vinde inainte de termenul de expirare, laptele este trimis la fabrica si pasteurizat din nou. Cand cumperi lapte la cutii, uitati-va pe fundul cutiei. Daca vrei sa cumperi lapte nereprocesat, nu cumpara lapte care are cifra 2, 3, 4 sau 5. Initial am avut tendinta sa ignor acest e-mail, dar aseara in Carrefour, cand din curiozitate m-am uitat pe fundul cutiilor de lapte, am constatat ca majoriatatea aveau inscriptionate cifrele 2,3,4,5 si chiar 6. Si mai mare mi-a fost uimirea cand un lucrator de la raionul de lactate a confirmat ca acele cifre reprezinta numarul de repasteurizari!! . Acest mesaj l-am primit si eu,da-l mai departe pentru sanatatea noastra..
Prin email de la JP

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu